Până la lansarea Golfului 8, Volkswagen a ținut să ne anunțe că va scoate un fel de Golf 7,5 cu pretenții de Logan aproape full-option. Când am auzit, am sărit de pe canapea să fug spre reprezentanță cu trei vouchere și jumătate în buzunar.
M-am calmat rapid când am aflat că prin 2016 va ieși capodopera low-cost și că prețul de pornire e pentru papuași cu bani, nu glumă, iar cei cu pretenții să circule cu o mașină dotată cu altceva decât centuri de siguranță chiar trebuie să mai scoată din ... buzunat, ați ghicit, așa ca să fiu conformist ca un golf semidotat, cam cât o juma` și mai bine de Logan.
M-am calmat rapid când am aflat că prin 2016 va ieși capodopera low-cost și că prețul de pornire e pentru papuași cu bani, nu glumă, iar cei cu pretenții să circule cu o mașină dotată cu altceva decât centuri de siguranță chiar trebuie să mai scoată din ... buzunat, ați ghicit, așa ca să fiu conformist ca un golf semidotat, cam cât o juma` și mai bine de Logan.
Deci am căzut dezamăgit pe canapea și mi-am adus aminte de 2004, când nemții făceau slalom cu noul lansat pe-atunci Logan și se dădeau peste cap cu el, plângându-se că nu e stabil față de un Golf. Golful era mai stabil, mai performant și făcut de nemți și din toate acestea nemții și restul Europei trebuiau să înțeleagă că „Sperietoarea din Carpați” nu merită. Și de-atunci, an de an, ne amenința cu ce low-cost vor scoate ei și cum se vor înghesui toți la Loganul lui Franz. Așteptăm, și se face de-acum un deceniu și Golful e tot la stadiul de proiect. Acum nu mai avem mult și aproape e gata, încă doi ani. Varianta cheală a Golfului sau Polo-ului sau poate a Lupo-ului e totuși 8500 de euroi. Nu prea văd cum îl vor scoate la acest preț altfel decât să semene leit cu un Lupo în trei uși, pentru că nemților, orice ar încerca, la final le iese o mașină scumpă.
Din ciocnirea Loganului cu viitorul Volkswagen la preț deja prea mare, de data asta, sigur la testele de siguranță nemții se vor face armonică întocmai ca Trabanturile din carton ai vremurilor RDG. Scăderea drastică a profitului anul trecut, după ce trei ani la rând a tot crescut, și asta în ciuda vânzărilor în creștere, i-a facut pe acționari să se întrebe de ce n-au și ei o „Sperietoare din Carpați”, bună la vremuri când clienții realizează că un Passat e cât patru Logane și o ladă de bere la promoție.
Renault poate să stea liniștită în privința competitorului din anul 2016, an în care vom afla despre noul Golf 7,5, a cărui preț va porni de la 8500 euro pentru avansul la leasing, low-costul pe mai încolo. Odată cu lansarea acestuia, vom auzi din nou de noul concept de low-cost ce va fi lansat peste alți doi ani, va costa cât două loganuri și se va numi Golf 7,75, pentru că neamțul nu știe și nu face mașini ieftine, în afară de Trabant.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu