Social Icons

marți, 22 aprilie 2014

Fițele și all inclusive-ul

Turismul românesc față de cel bulgăresc
   Bulgarii. Bulgarii sunt acel trib de sălbatici de la sud de noi ce dau cu bombardeaua și racheții și fură mașinile românilor parcate aiurea când se îndoapă la all inclusive. Tot ei sunt responsabili cu crăpatul de semințe în fața televizorului a întregii Românii, „all inclusive” al naționalei de fotbal, în 1992 la campionatul european.
Dacă e să mai dăm cu stereotipurile la poarta vecinilor, mai putem zice că au femei urâte, ei sunt cu ceafa groasă, după Eminescu, și cresc castraveți ca să-i mureze. A, da, și au strâns anul trecut din turism de vreo patru ori mai mult ca noi.
   Arabii. Arabii sunt niște îmbuibați cu petrol-dolari pe care trebuie să-i schimbe în lei când dau năvală la Mamaia, atunci când își iau pauză de la atentate, pentru ca să se holbeze la fundul dansatoarelor din cluburile de fițe și, mai apoi, să tot revină să se holbeze până le seacă sondele de dolari și ne cresc nouă încasările din turism. În felul acesta o să-i ajungem pe sălbatecii de la sud de noi. A,da, și, arabii ăștia au venit cam două seri, au spart cât pentru două-trei Don Perignoane și n-au mai venit că li s-a părut usturător prețul.
   Românii. Românii sunt brazii din munte ce-au ținut piept migratorilor ca să-și facă vestul averi și palate. Tot ei sunt ăi mai deștepți din lume, cel puțin așa reiese din bancuri. Sunt buni la toate și doar neșansa de peste un mileniu a făcut să nu se poată manifesta. Femeia româncă e Vitoria Lipan când bărbatul lipsește mai mult de două ore de-acasă și e pe la berici, e Martha Stewart când se apucă să pregătească bucate pentru Gigel ce conspectează atent meciul de la acea oră, și e manechinul de la Victoria`s Secret când Gigel mai vrea și alceva decât mâncare, meci și berică. A, da, și, în plus, femeia româncă e strategia noastră pentru turism pe termen lung. Cu ea vom atrage hoardele de turiști ce vor da Grecia, Turcia și pe sălbaticii din sud, pentru a sta muți de uimire la unduirile  ei prin cluburile lui Mazăre. Până atunci ne încălzim în bălțile de la Mamaia numite pompos piscine, ne-nghesuim la Voma Veche pe prețuri de Coasta de Azur și, cam atât, că Nicușor și Mazăre au avut viziunea ca din 14 stațiuni să facă două, una pentru amăreștenii cu bani și cealaltă pentru cei cu fițe.


2 comentarii:

  1. Or fi având bulgarii ceafa groasă și mănâncă castraveți, dar femeile lor nu sunt deloc urâte. Dar nu îmi place că, la toată lumea, ați ales contrastul pozitiv, pe când la noi l-ați ales pe cel negativ. De fapt, ambele sunt valabile, la toată lumea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am reprodus zisele Marelui Mazăre. El ne-a explicat savant beneficiile de a avea doar două stațiuni pe care să le poată „administra ușor” cu Nicușor. Tot el ne-a descris atuurile noastre față de bulgari și cum le va folosi la dansul la bară prin cluburi mamaiote. Ne-a mai desenat norișori roz cu dolari arabești ce vor ploua prin cluburi. N-au precipitat încă, dar mai așteptăm. În sprijinul lui a sărit personajul cu Dracula Park (Agathon) care i-a dat dreptate, ba mai mult, a făcut, în nenumărate rînduri, o scurtă incursiune în istoria făcută la fără frecvență și ne-a explicat virtuțiile poporului român și ale femeii românce. Cu astfel de personaje, cu astfel de strategii, am ajuns la un deceniu distanță, de la miliardul de euro venituri din turism din 2004, să ne chinuim să-l atingem din nou, nicidecum să-l depășim. Cam tot atât au făcut în 2004 și bulgarii. Azi ei sunt la trei și noi le 0,75. De-aici provine năduful orientat spre aspectele negative, pentru că din bătăile pe burtă depre cât de buni suntem am ajuns în situația actuală.

    RăspundețiȘtergere