tag:blogger.com,1999:blog-5291373778146712949.post2672852734870452144..comments2024-03-27T11:30:41.184+02:00Comments on Analize economice: Boc vrea să conducă un oraș de un milion de locuitoriGheorghe Sofianhttp://www.blogger.com/profile/07871071206147676195noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-5291373778146712949.post-18623267609939554782018-05-01T19:35:06.404+03:002018-05-01T19:35:06.404+03:00Nici Bucurestiul nu-si permite un metrou avand in ...Nici Bucurestiul nu-si permite un metrou avand in vedere ca acesta este construit, operat, intretinut si subventionat la pretul biletului de intregul popor de la orase si sate prin Ministerul Transporturilor.Altgeorgehttps://www.blogger.com/profile/15562177109657318621noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5291373778146712949.post-9629050979913814822018-04-25T17:54:00.271+03:002018-04-25T17:54:00.271+03:00Deci proiectul nu e fezabil doar pt. ca nu sunt 1 ...Deci proiectul nu e fezabil doar pt. ca nu sunt 1 mil locuitori?<br />Dar cei +300 de mii chiar nu au o problema reala? Drumurile din jurul Clujul marcate cu negru de catre CNAIR/CNADNR nu sunt motiv suficient?<br />Fezabilitatea unui proiect depinde doar de un numar, alte numere gen nr de loc /km2 sau nr de masini /h, nr total de masini care sunt rezidente sau tranziteaza orasul chiar nu sunt relevate?<br />La asa mentalitate ingusta nu vom avea niciodata metrou.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/17858756039839691291noreply@blogger.com